Retourneren

Retourneren

Wij streven naar 100% klanttevredenheid. Het kan voorkomen dat een product, om welke reden dan ook, geretourneerd, geruild of geannuleerd moet worden. Of je nu gewoon van gedachten bent veranderd, het niet mooi staat op jouw werkplek, of omdat het niet de juiste pasvorm heeft. Wat je reden ook is, we got your back!


Hoe retourneer ik een product?

  1. Neem contact op: Neem telefonisch contact op of stuur een bericht per e-mail of WhatsApp. Vermeld altijd jouw bestelnummer zodat we je sneller van dienst kunnen zijn. Om onze service en kwaliteit te verbeteren horen wij ook graag wat jouw retourreden is. Klik hier om naar onze contactpagina of contactformulier te gaan.
  2. Verpakken: Zorg ervoor dat je alle onderdelen in originele staat verpakt.
  3. Verzending: Wij sturen je een retourlabel met instructies hoe je het pakket kunt verzenden.

Het kan natuurlijk voorkomen dat er wat mis is gegaan in onze logistieke centrum en dat er een verkeerd artikel is geleverd – we zijn immers allemaal mensen. Of dat er sprake is van een productiefout. U kunt deze zonder problemen retourneren en een nieuw artikel ontvangen.

Uiteraard komen we het liefst samen met jou tot een oplossing. Ben je niet tevreden over een specifiek onderdeel? Neem dan contact met ons op, samen met jouw zorgen we ervoor dat we de juiste oplossing kunnen bieden!


Uitzonderingen

Houd rekening dat wij niet alle producten terug kunnen nemen. Heeft uw product schade door verkeerd gebruik of andere eigen aangerichte schade? Neem dan contact op om tot een oplossing te komen.